Gezellige donderdag - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Jeugdvereniging - WaarBenJij.nu Gezellige donderdag - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Jeugdvereniging - WaarBenJij.nu

Gezellige donderdag

Door: leiding

Blijf op de hoogte en volg Jeugdvereniging

28 Juli 2016 | Nederland, Gilze

Goedenavond,
Dit keer een laat verslag na een drukke en super leuke dag.

We zijn vandaag naar de bossen geweest voor een speurtocht waarin we hebben geknutseld en opdrachten uitgevoerd. Hiermee hebben we de circusdirecteur geholpen om de attributen weer terug te vinden.

Vanavond hebben we lekker gegeten. Macaroni met sla en sausje stond op het menu. En een lekker soepje met balletjes vooraf.

Direct na het eten is de grote jeugd vertrokken naar Hapert, naar Landal het Vennenbos. Dit was een groot succes. We hebben met zn allen lekker gezwommen. Je zult het enthousiasme thuis wel horen van de meiden.

De middeljeugd is naar de bossen gegaan voor het smokkelspel. Toen ze terug kwamen werden ze opgewacht met pannenkoeken. Daarna hadden ze een lekkere douche verdiend.

De kleine jeugd heeft vanavond Bingo gespeeld. Waarbij IEDEREEN in de prijzen is gevallen. Die liggen nu ook met volle maagjes in bed. En allemaal tevreden en op dit uur liggen ze allemaal op een oor.

Morgen hebben we een leuke dag voor de boeg. Vroeg in de morgen worden alle meisjes gewekt voor ochtendgymnastiek. Pluk de dag om 8.00 uur. Verder komt er een stormbaan waar de kinderen de hele dag op mogen spelen.

De laatste dag alweer, de tijd vliegt als je plezier hebt. Wij genieten nog even van jullie kinderen. En leveren ze zaterdag lekker vermoeid en vies af. Wees voorbereid.

Lieve groetjes van de leiding

• 28 Juli 2016 - 23:44

H.Ans, Bart, Sara:

Wat leuk weer om elke dag een verslag te lezen met foto's erbij! Super! Wij wensen jullie nog heel veel plezier voor alweer de allerlaatste kampdag. We zien jullie zaterdagmorgen.

• 29 Juli 2016 - 00:10

Mirelle & Mark:

Klinkt weer super leuk allemaal!
    Veel plezier morgen en tot zaterdag

• 29 Juli 2016 - 00:29

Frits, Trea En Bart:

Dat is weer een leuke dag geweest, zo leuk om te lezen! Morgen nog een leuke dag voor de boeg en dan zaterdag mogen we ze weer halen, vies, ach de grote jeugd is wezen zwemmen, de middeljeugd mocht zich douchen.... Maar ja morgen he....een stormbaan...door de modder tijgeren? We moeten even bedenken hoe we ons hierop voorbereiden. Ha ha.
    Slaap lekker en morgen nog heel veel plezier.

• 29 Juli 2016 - 07:59

Mari En Linda:

Echt leuk om te lezen wat jullie iedere dag voor leuks doen allemaal! Gezellige foto's, maar de schmink blijft bijzonder! Haha! Geniet van jullie laatste kampdag, have fun!!!

• 29 Juli 2016 - 10:03

Michiel En Marleen:

We zijn benieuwd naar alle verhalen! En naar de foto's van de stormbaan natuurlijk ;) De fantastische week zit er al weer bijna op, we zien jullie morgen al weer! Dan is het weer gedaan met de rust in lithoijen en omstreken....Een fijne dag nog, geniet ervan! X

• 29 Juli 2016 - 11:46

Erik, Wendy En Siel. :

Gezellig!!! Ze zien er nog steeds happy uit op de foto's!!!
    Nog een fijne dag en tot morgen.
    Xxx